Jozvenaneivs

قوانین و مقررات جزوه ننویس

استفاده شما از سایت جزوه ننویس به نشانی jozvenenvis.com به معنی تایید قوانین و مقررات سایت است.

تمامی فعالیت‌های جزوه ننویس مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

جزوه ننویس از خود محتوایی ارائه نمی‌دهد، به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهترین انتخاب را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. با این توضیح بدیهی است هیچ مسئولیتی در برابر محتوا پیشنهاد شده ندارد.

جزوه ننویس تضمین کننده کیفیت محتوای پیشنهاد شده نیست.

کلیه امور پرداختی جزوات غیر رایگان پیشنهاد شده توسط جزوه ننویس به عهده سایت پیشنهاد شده است، جزوه ننویس در این بین کمیسیون ندارد و نظارت فعالیت قانونی سایت پیشنهاد شده به عهده جزوه ننویس نیست و هیج کدام از نارسایی‌های احتمالی در پرداخت یا عدم دریافت فایل‌ها متوجه جزوه ننویس نیست.

استفاده از لوگو، برند و منابع و اسکریپت‌های جزوه ننویس مجاز نیست.

هرگونه توهین و استفاده از الفاظ نامناسب و مخالف با عرف جامعه در بخش نظرات ممنوع است.

کاربر تنها مجاز است از جزوه ننویس برای رفع نیازهای شخصی استفاده کند و باید از فروش یا استفاده‌ی تجاری از خدمات آن اجتناب نماید.

تمامی پیشنهادات موتور جستجو جزوه ننویس براساس انتخاب هوش مصنوعی و بدون تصمیم گیری انسان است، کپی رایت کلیه مطالب کامل رعایت شده و ذکر منبع و لینک به منبع اصلی داده شده است. با این حال اگر به هردلیل تمایل دارید در نتایج جستجو جزوه ننویس ظاهر نشوید با این ایمیل در ارتباط باشید:

info@jozvenanevis.com

 کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) کدها و الگوریتم‌های جزوه ننویس شامل دیکامپایل(Decompile)، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازه چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش جزوه ننویس انجام دهد.

جزوه ننویس متعهد می‌شود از اطلاعات کاربران جز برای اهداف بازاریابی و بهینه سازی الگوریتم‌ها آن هم به شکل تجمیعی استفاده نکند.

قوانین و مقررات جزوه ننویس